Kampagner

Kampagner

Vores beskæftigelseskampagner flytter holdninger og skabe handlinger, som får endnu flere i job og uddannelse

FlowTwo,  

I mere end 10 år har vi gennem vores mange beskæftigelseskampagner øget kendskabet, flyttet holdningerne og skabt handlingerne, der har fået endnu flere i job eller uddannelse. I kampagnearbejdet sammensætter vi vores forskellige kompetencer for at skabe maksimal effekt. Analyse, strategi, koncept, design, pr, netværk, events, digitale medier, film, lyd og opfølgende dialog er typisk de kompetencer, vi sætter i spil.

Samarbejde og eksekvering er nøglen

Inden vi går i gang, samler vi det hele i en detaljeret kampagneplan med klare målsætninger, som både vi og vores kunder kan styre og planlægge efter. Og det er helt afgørende! For succes med kampagnearbejdet handler ikke kun om et godt slogan eller lækkert design. Uden stærkt samarbejde, præcis planlægning, knivskarp prioritering og benhårdt fodarbejde i kampagneperioden får man ikke de resultater, der rykker ved ledighedstallene eller får flere unge i uddannelse. Heldigvis synes vores kunder, at vi generelt er ret skrappe til den del: “I kan logistikken”, som en kunde udtrykte det – eller “I gør det nemt at være os”, som en anden formulerede det.

Kampagner_column

Kampagnekoncepter

Vores mest gennemprøvede og veldokumenterede kampagner har vi gjort til koncepter, som hurtigt kan tilpasses og udrulles i nye lokale versioner. Fx:

URL: https://wanek-myrner.dk/virksomheder/kampagner/