Spring menu over og gå til indholdVend tilbage til forsidenGå til vores guide for tilgængelighed

Det er en del af vores virksomhedsstrategi, at vi skal være mere aktive og udadfarende mod virksomhederne. Vi har omkring 60 borgere, som er klar til at begynde i fleksjob, og med den målrettede kampagne forventer vi at få knap halvdelen af dem i arbejde. Ved at benytte Wanek & Myrners callcenter får vi både skabt en god dialog med virksomhederne, mens vi kan bruge vores tid på det essentielle - nemlig at tale fleksjob med de virksomheder, som har en reel interesse i at oprette en fleksjobstilling. Indtil videre har der været afholdt ca en tredjedel af møderne. Det er min fornemmelse, at vores konsulenter bliver modtaget positivt hos virksomhederne, og at virksomhederne har en konkret interesse for at oprette fleksjob.

Joan Bjerner

Det er en del af vores virksomhedsstrategi, at vi skal være mere aktive og udfarende mod virksomhederne. Vi har omkring 60 borgere, som er klar til at begynde i fleksjob, og med den målrettede kampagne forventer vi at få knap halvdelen af dem i arbejde. Ved at benytte Wanek & Myrners callcenter får vi både skabt en god dialog med virksomhederne, mens vi kan bruge vores tid på det essentielle – nemlig at tale fleksjob med de virksomheder, som har en reel interesse i at oprette en fleksjobstilling. Indtil videre har der været afholdt ca. en tredjedel af møderne. Det er min fornemmelse, at vores konsulenter bliver modtaget positivt hos virksomhederne, og at virksomhederne har en konkret interesse for at oprette fleksjob.