Med EasyMail kommunikerer I nemt, hurtigt og billigt med alle jeres virksomhedskontakter
FlowTwo,
Brug EasyMail til at fortælle de gode historier fra jeres lokalområde, til at invitere til arrangementer eller til at promovere udvalgte jobsøgere – direkte i indbakken hos alle jeres virksomhedskontakter. EasyMail sparer jer både tid og penge i forhold til traditionelle udsendelser. Brugerfladen er intuitiv, og I kommer hurtigt i gang med at producere jeres egne professionelle emails – alle med jeres logo og unikke design. EasyMail tilbyder også avanceret statistik, som gør det nemt at følge, hvem der åbner jeres emails, og hvad de klikker på!
Mange jobcentre har svært ved at afse den fornødne tid til producere nyhedsbreve og dermed få optimal udbytte af EasyMail systemet. Derfor har vi udviklet EasyMail redaktørabonnement.
En gang i kvartalet opsamler vi de vigtigste informationer på beskæftigelsesområdet og omformer dem til 2-3 virksomhedsrettede artikler, som I kan bruge som hovedhistorier i jeres nyhedsbrev. Herefter kan I evt. selv supplere med lokale informationer, hvis I fx har lokale arrangementer, kampagner eller kandidater, der skal promoveres – eller nye konsulenter, der skal præsenteres. På den måde kommer I med en begrænset indsats i mål med flotte og relevante nyhedsbreve – og styrker derigennem både virksomhedskontakten, jobcentrets image og opdyrker nye netværk.
Det enkelte nyhedsbrev svarer i omfang til maks. halvanden A4 side med normal linje-afstand og sættes op med relevant billedmateriale / grafik, så I blot skal tilføje jeres egne informationer og sende ud til alle jeres abonnenter.
URL: https://wanek-myrner.dk/virksomheder/easymail/