Vores callcenter er en intern afdeling med en stærkt team af dygtige phonere, som har specialiseret sig i at booke møder og indsamle data for jobcentre, beskæftigelsesregioner og uddannelsesinstitutioner. Det betyder, at vores phonere og projektledere har gjort det til en kernekompetence at skabe dialog om beskæftigelses- og uddannelsesmuligheder.
Samtidig betyder det, at vi kan starte nye opgaver med meget kort varsel og ikke behøver introduktion for at spore os ind på området. Vi kender vores kunders politiske og organisatoriske virkelighed og har den fleksibilitet og præcision, der skaber smidigt samarbejde og får resultaterne i hus til aftalt tid. Alle vores medarbejdere får fast løn, så vi sikrer, at kvalitet altid kommer frem for kvantitet.
Oplev forskellen
Brug vores callcenter på jeres næste opsøgende opgave og oplev, hvor hurtigt og nemt I får kvalitetsmøder i kalenderen, hentet flere e-mail tilladelser, sikret tilmeldinger til jeres arrangementer eller får taget temperaturen på virksomhederne med en markedsundersøgelse.
Gå på opdagelse i vores forskellige callcenter-ydelser eller kontakt os for en uforpligtende snak om mulighederne i et samarbejde.