Spring menu over og gå til indholdVend tilbage til forsidenGå til vores guide for tilgængelighed

Ledig stilling: Callcenter medarbejder

Ledig stilling: Callcenter medarbejder

Februar 2014
Elsker du at tale i telefon? Er du imødekommende og god til at styre en samtale? Så kan du måske blive en del af vores dygtige callcenter.

Vi lægger vægt på, at du er selvstændig, robust, viljestærk og har et godt humør. Derudover må du meget gerne:

  • have erfaring med telefonarbejde fx fra reception eller call center
  • skrive og tale korrekt dansk
  • være omhyggelig og detaljeorienteret
  • være almindelig it-bruger
  • være mødestabil

Vi tilbyder

  • Ordnede arbejdsforhold med fast timeløn
  • En støttende og glad teamkultur
  • Coaching og oplæring i it-systemer og phoning
  • En central arbejdsadresse midt i det gamle København
  • Fleksible vagttider i dagtimerne mellem 9-16

Vores callcenter udfører ikke salgsarbejde/telemarketing.

Kontakt Anders Gudsø på 2620 5592 og hør mere om mulighederne. Eller send din ansøgning og cv til job@wanek-myrner.dk.