Vores fornemste opgave er at sikre, at I får maksimalt udbytte af kommunikationsmidlerne. Derfor er vores strategi også altid baseret på analyse af målgruppernes og interessenternes behov og ikke mindst den kontekst, som strategien skal eksekveres i. Det giver klar retning i alle processer fra start til slut og sikkerhed for at nå de målsætninger, som vi i fællesskab sætter op for indsatsen.
Til brug for analysearbejdet trækker vi så meget input fra vores kunder som muligt – fx via workshops, seminarer mv. Men ofte bruger vi også vores callcenter til at indsamle de kvantitative og kvalitative data, som kan give den mest værdifulde viden om målgrupperne. Fx gennemfører vi interviewundersøgelser, der klarlægger virksomheders eller borgeres holdninger og kendskab til en bestemt støtteordning. På den baggrund udformer vi den mest optimale kommunikationsstrategi og får samtidig en værdifuld “Før-måling” på holdning og kendskab, som vi efterfølgende kan bruge til evaluere indsatsen.