Kampagner er vores varemærke, og i mere end 10 år har vi via kampagnearbejdet øget kendskabet, flyttet holdningerne og skabt handlingerne, der har fået endnu flere i job eller uddannelse. Når vi arbejder med kampagner, samler vi de kompetencer, der giver den bedste og største effekt. Strategi, koncept, design, pr, netværk, events, digitale medier, film, lyd og opfølgende dialog er typisk de kompetencer, vi sætter i spil.
Samarbejde og eksekvering er nøglen
Inden vi går i gang, samler vi det hele i en færdig kampagneplan, som vi og vores kunder kan styre og planlægge efter. Og det er helt afgørende. For succes med kampagnearbejdet handler ikke kun om et godt slogan eller lækkert design. Uden stærkt samarbejde, præcis planlægning, knivskarp prioritering og benhårdt fodarbejde i kampagneperioden får man ikke de resultater, der rykker ved ledighedstallene eller får flere unge i uddannelse. Heldigvis synes vores kunder, at vi generelt er ret skrappe til den del: “I kan logistikken”, som en kunde udtrykte det – eller “I gør det nemt at være os”, som en anden formulerede det.