Vi udviklede visuel identitet for beredskabet / hotlinen og et samlet kampagnekoncept med Informationspakker til beskæftigelsesregionernes hjemmesider, som blandt andet bestod af:
- Nye grafiske elementer til beskæftigelsesregionernes hjemmesider og justering af udarbejdede tekster, herunder: servicebeskrivelser og eksempler på brug af hotline / koordinerende indsats samt cases fra pr-pakke.
- Download side med grafiske elementer / tekster til brug for jobcentres (og andre aktørers) promovering af beredskabet via egne kommunikationskanaler (pressemeddelelse, jpeg-grafik af logo, banner, email-signaturer mv.).
- Nye faktaark omkring de forskellige serviceelementer i beredskabet.
Synliggørelse og markedsføring af beredskabet
- Udvikling af pr-pakke til relevante fagblade.
- Udvikling af kampagnepakke (med modificeret pr-pakke) til organisationer på arbejdsgiversiden (der vil måske i enkelte tilfælde være overlap til fagbladsdelen ift. kontaktpersoner - evt. koordinering aftales inden eksekvering).
- Udvikling af kampagnepakke (med modificeret pr-pakke) til jobcentrene.