Spring menu over og gå til indholdVend tilbage til forsidenGå til vores guide for tilgængelighed

Rødovre Erhvervsskolekampagne

  • Rødovre EUD-EUX 01

  • Rødovre EUD-EUX 02

  • Rødovre EUD-EUX 03

  • Rødovre EUD-EUX 04

Lignende opgaver

Indlæs flere

Markedsføring af den ny erhvervsskole

Udfordring
Rødovre Jobcenter bad os udforme en kampagne, der skulle få endnu flere unge til at overveje en erhvervsuddannelse som et fuldgyldigt alternativ til den traditionelle gymnasielle uddannelsesvej. Kampagnen skulle primært henvende sig - og det på en frisk og lidt provokerende måde - til de unges forældre for at udfordre de gængse antagelse / fordomme om erhvervsskoleuddannelserne og få forældrene til at søge mere viden om mulighederne / deltage (eller få deres børn til at deltage) i de arrangementer, der blev afholdt i kampagneperioden.
Løsning